j

j

vrijdag 16 oktober 2015

The True


Soms gaan dingen niet zo als je het wilt.
En soms nog minder dan dat. Dat zie je dan maar ook weer aan mij. Die momenten dat je denk dat die gene het een soort van weer vergeten is, maar dat je het zelf dan weer verpest. Die momenten dat je in de douche staat en denkt aan die momenten en je jezelf afvraagt of ze dat weer vergeten zijn of hoezo het gebeurt is. Die momenten dat je een soort van schok krijgt of weer eens voor schud staat.
Die momenten dat je je afvraagt of ze het echt menen en je afvraagt of het geen grap is. Soms is het gewoon van levensbelang voor jezelf dat je weet of het letterlijk is of dat ze het niet echt menen.
Je hebt van die dagen dat je jezelf afvraagt of die ene droom wat betekende en of andere dat ook hebben. Het leven is niet altijd leuk. Je haat jezelf voortdurend om dat ene wat je deed, zei of dacht. We piekeren ons wat af. En sommige dingen kan je nooit laten rusten. Soms denk je zelf vooruit, voor wat er gaat komen. Onze fantasie is heel breed, let maar eens op je dromen die je je nog zo goed kan herinneren  om wat er is 'gebeurt' en dat heeft iedereen dus geeft het een plekje. En dat is precies wat ik moet doen. Het laten rusten en me er niet meer druk over maken. Wat zou mij het boeien wat die ene van me denk. Ik ben ik en dat moeten mensen maar respecteren. Hun maken ook domme opmerkingen en dat boeit mij toch ook niet dus hoezo zouden hun zich druk maken over mij.
Ik respecteer me zelf en dat moeten andere ook maar doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten