j

j

zondag 18 oktober 2015

Uit-eten

We zijn geweest uiteten
Gisteren zijn we gaan uiteten omdat opa jarig was. 79 volgens mij oeps..
'S middags rond 2 uur eerst naar opa en oma geweest en vlaai gegeten. Nog was gekletst en rond 5 uur zijn we naar het restaurant gegaan waar we om half 6 moesten zijn.
Als voor gerecht had ik garnalen cocktail die ik niet zo lekker vond. Als hoofd gerecht had ik biefstuk met champigons en op tafel stonden dan nog groente. Wel jammer dat ze geen pasta hadden.
Tot slot het dessert was dame blance, dat is roomijs of vanille ijs met chocolade saus. Zo lekker.

Ik had het zelfde aan als met de high tea. Opa had nog een fotoboek gekregen met foto's van de high tea en een zak met engelse drop. En natuurlijk staan er schamende foto's van mij in hoezo ook niet hé. Het was echt super leuk.❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten