j

j

dinsdag 20 oktober 2015

Verandering♥

Normaal heb ik altijd los haar.
Eerst had ik stijl haar en later dat ik ouder werd kreeg ik slag in m'n haar. Toen kreeg ik al commentaar over, je moet je haar gaan stijlen, het ziet er niet uit. Ik ben dat toen ook gaan doen. Later had ik te weinig tijd omdat ik meer make-up ging gebruiken dus had ik geen tijd/zin om m'n haar te gaan stijlen dus deed ik het ook niet meer. Geen commentaar er over, later het jaar begon ik weer commentaar te krijgen dus ging ik m'n haar weer stijlen. Eergisteren gingen we uit eten dus had ik zin om wat anders te doen met m'n haar. Een knot, die gelukt was, dus dacht ik misschien kan ik dat morgen ook naar school doen. En dat had ik en ja ik geef toe er zat  nog al veel haarlak in maar vandaag geen haarlak en even goed hebben ze commentaar op m'n knot. Het is een hoerenknot, Ieuw ik ben Jesse en dit is veel mooier, dat ziet er echt niet uit. Maar ik kreeg ook leuke reacties, omg Jesse staat je echt leuk, omg wat schattig, wat leuk! Hoezo hebben jullie commentaar op mijn knot, als jullie nieuwe schoenen hebben zeg ik toch ook niet, Ieuw lelijke dingen. Nee natuurlijk niet. Als je opeens krullen hebt zeg ik ook niet, Hahah nu nog lingerie aan en dat kan je naar de wallen. Nee dan zeg ik omg dat is leuk een keer wat anders dan normaal. Hoezo kunnen hun niet een keer iets leuks zeggen een compliment geven. Ik erger me kapot, en probeer me er niks van aan te trekken maar opeen gegeven moment denk ik ook tyf op. Ik doe wat ik wil en je hoeft niet te bepalen wat ik draag of doe. Ik trek me er vanaf nu niks meer van aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten